bol.com

Sinterklaas

Display campagne

LiveWall ontwikkelde voor Bol.com een nieuwe Sinterklaas display campagne waarin je snel een cadeau vindt voor je familie en vrienden. 
Webwinkel
Bol.com is de grootste webwinkel van Nederland. Er is keuze uit maar liefst 9 miljoen artikelen op het gebied van boeken, lifestyle, entertainment en nog veel meer. 
 
Banners 
De maand december is de absolute piekmaand voor Bol.com, maar Sinterklaas heeft vaak moeite om snel het juiste cadeau te vinden. Bol.com helpt daarom ook Sinterklaas graag een handje. De, door LiveWall ontwikkelde, interactieve Sinterklaas banners bieden een uitstekende uitkomst.
 
Binnen de interactieve display banners worden vanuit het grote Bol.com assortiment direct geschikte Sinterklaascadeaus voorgesteld op basis van een ingevoerde selectie. De banners zijn te zien op toonaangevende websites als onder andere: nu.nl en AD.nl. 
 
Type banners 
De banners hebben 2 spinners; 1 spinner voor het geslacht (man, vrouw, jongen, meisje) en 1 spinner voor leeftijd (bij selectie jongen/meisje)/budget (bij selectie man/vrouw). In de banners krijgt de Sint direct een aantal cadeau ideeën gepresenteerd die meteen bekeken en besteld kunnen worden op de Bol.com website. Zo heeft de Sint razendsnel de meest geschikte cadeau's in huis.

Bekijk ook..