CHOUFFE

Content creatie

Social media contentstrategie & creatie

Chouffe is een bijzonder speciaalbier met een eigen karakter. LiveWall ontwikkelt year-round social media content met onder andere inhakers, product launches, sfeerbeelden en live-registraties.

Doel
Chouffe wil haar merk online meer zichtbaarheid geven op social media om zo het merk te laten groeien. Dit doen we door in te spelen op de laatste online trends en ontwikkelingen. Vanuit een contentstrategie werkt LiveWall op diverse niveaus om relevante en waardevolle content te creëren die aansluit bij het merk en de doelgroep. LiveWall creëert social media content vanuit een contentstrategie per kwartaal. Hierin komen diverse thema's naar voren. Samen met Chouffe bouwen aan een lovebrand die interacteert met haar volgers. Dit bestaat voornamelijk uit aantrekkelijke en interactieve fun content voor social media.

Type content
Hierbij gaat het om contentvormen als, campagnes, product launches, corporate content, social media video's, designs, fotografie en videoproducties.

Strategie ontwikkeling
LiveWall ontwikkelt content-strategieën met verschillende fases. In deze year-rond contentstrategie is het hoofddoel om in te spelen op de online doelgroep van Chouffe en hierbij ‘Always on’ te zijn.

Bekijk ook..