Coca-Cola

Kerstcampagne

Bedank jouw kerstheld!

Tijdens de kerstperiode in 2017 werkte LiveWall aan een campagne voor Coca-Cola samen met Chase, een experiential marketingbureau uit Amsterdam. Chase creëert engagement tussen merken en consumenten. Door de krachten te bundelen, worden gebruikers in staat gesteld om via een interactieve website en offline activatie hun persoonlijke kerstheld te bedanken.

Kerst
Coca-Cola verbindt zich al jaren aan kerst. De Coca-Cola kersttruck is in de winterperiode een wereldwijd marketingmiddel. 

Campagne
LiveWall heeft een speciale webpage ontwikkeld voor Coca-Cola voor de kerstperiode van 2017. Via deze webpagina kunnen mensen een persoonlijk bericht typen, hun gegevens achterlaten en een persoonlijke video aanvragen.

Persoonlijke video
Door een persoonlijk bericht in te sturen, kon iedereen zijn of haar kerstheld bedanken. Deze kerstheld krijgt op deze manier een persoonlijke video in zijn mailbox. Je ziet in de video de Coca-Cola truck voorbij rijden, met daarop het persoonlijke bericht.

Offline activatie
In december stond de officiële Coca-Cola kersttruck iedere dag in een andere stad. Aan de zijkant van de truck was een groot mobiel LED-scherm bevestigd, waarop alle persoonlijke berichten te zien waren die door de bezoekers van de truck werden achtergelaten. Deze boodschap kon worden ingezonden via de levensgrote Coca-Cola flessen met daarin een tablet. 

In totaal werden er ruim 30.000 persoonlijke berichten verstuurd. 

Media
De kersttruck in Adformatie

Bekijk ook..