Fanta

Battle of the flavours

De finale in Walbi Holland

De bekendmaking van de Fanta Battle of the Flavours campagne LiveWall werkt in opdracht van Chase voor Coca-Cola Nederland. Fanta lanceerde in de zomer van 2018 een online campagne genaamd Battle of the Flavours. Twee bekende vloggers vertegenwoordigen ieder een smaak; Peach Apricot of Blood Orange. LiveWall verzorgde tijdens de finale de content op een groot LED scherm, een video livestream vanuit een achtbaan en fotografie.

Achtergrond
LiveWall is als creatief digitaal productiebedrijf betrokken bij verschillende merkactivaties van Coca-Cola. In 2018 werd LiveWall betrokken bij de Fanta Battle of the Flavours campagne. Twee vloggers gingen met elkaar de strijd aan door het voltooien van verschillende battles. Elke vlogger vertegenwoordige een nieuwe smaak van Fanta. De smaak van de winnende vlogger zou uiteindelijk in de schappen van de supermarkt komen te liggen. 

LED scherm
De finale van de campagne werd gehost in Walibi Holland. De vloggers konden onder andere een sampling, aantal social likes en decibel challenge winnen. LiveWall ontwikkelde een interactieve website die op een groot LED scherm werd getoond. Binnen deze website werden updates omtrent de battles getoond en tevens tussenstanden op basis van de scores van de vloggers. Duizenden fans werden zo in Walibi op de hoogte gehouden. 

Livestream
De videotak van LiveWall, 15seconds.tv, was op locatie aanwezig om fotografie en een livestream te voorzien. Wij vezorgden een livestream van de vloggers terwijl zij in de achtbaan zaten en toonden deze stream op het LED scherm voor de fans. 
 

 

 

Bekijk ook..