Foo Fighters

Sony Music

Naar het overzicht

Foo Fighters stemmodule

Voor Sony Music Entertainment, één van de grootste platenmaatschappijen ter wereld, heeft LiveWall een online voting tool ontwikkeld ter promotie van het nieuwste album van de Foo Fighters: 'Concrete and Gold'.

Sony Music
Platenmaatschappij Sony Music Entertainment verzorgt de realisatie en promotie van vele grote acts, zoals die van de Foo Fighters. Om het nieuwste album van de rockband te promoten, ontwikkelde LiveWall een speciale voting tool.

Voting Tool
Via een speciale landingspage kozen fans welk album van de Foo Fighters hun favoriet is. Vervolgens lieten de fans hun gegevens achter om kans te maken op tickets voor het Duitse festival Lollapalooza.

Spotify integratie
Deelnemers die connectten met Spotify, volgden automatisch de Foo Fighters. Het gekozen album werd aan hun Spotify-profiel toegevoegd

Campagne
LiveWall verzorgde de landingspagina met voting tool en de promo, voor zowel desktop als mobiel.

Cases

Sluiten
Je naam
Je dient je naam in te vullen
Email
Je dient een geldig e-emailadres in te vullen
Bedrijfsnaam
Bericht
Je dient een bericht in te vullen

Bedankt voor je bericht 💪

We hebben je bericht ontvangen. We zetten ons schap om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.
LiveWall is je digitale bureau. Met een team van content ontwikkelaars, designers, app developers, webdevelopers en webdesigners maken we high end digitale producten.