KLM

Dream Deals

Hé psst, de KLM Dream Deals zijn er!

In opdracht van KLM Royal Dutch Airlines en in nauwe samenwerking met het KLM Campagne Team, heeft LiveWall een digitaal concept ontwikkeld voor een grote crosschannel en mobile first sales campagne.

‘Collect your stamps!’
De campagneboodschap met een sterke call-to-action ‘Collect your stamps’  heeft als doel om een grote diversiteit aan klanten aan te spreken in meer dan 60 markten. Dankzij het visueel aantrekkelijke concept en de beschikbaarheid in 20 talen, worden er vele landsgrenzen gepasseerd. Doordat de sales campagne direct aantrekkelijke bestemmingen in beeld brengt, is de campagne een daverend succes.

Aantrekkelijke fotografie
Op de visueel aantrekkelijke landingspagina heeft  LiveWall verschillende feeds geïntegreerd om daarmee de content te personaliseren en de bezoeker een realtime ervaring te bieden. Naast de aantrekkelijke foto’s op de landingspagina,  zijn er allerlei typen persmateriaal ontwikkeld zoals nieuwsbrieven, video-, display- en Out-of-home- advertising. Om live te kunnen gaan met al het materiaal in de geïntegreerde kanalen en in uiteenlopende markten, zijn timing en nauwkeurigheid cruciaal.

Campagne designer tool
Om dingen makkelijker te maken, heeft LiveWall een nieuwe en geoptimaliseerde Campagne Designer tool ontworpen, toegankelijk voor alle markten en leveranciers. Deze tool houdt rekening met verschillende business rules en marktscenario’s (van juridische aard). Verschillende feeds worden geïntegreerd in zowel de campagne designer tool als op de landingspagina, met als resultaat een perfecte, logische en pragmatische ervaring voor iedereen.

8ste cyclus
In de winter van 2018/2019 stond alweer de 8ste campagne cyclus van de Dream Deals op de planning. De campagne pagina maakt gebruik van een data algoritme voor het optimaliseren van de bestemmingsweergave. De bestemmingen worden gesorteerd op basis van de grootste meerwaarde en ingedeeld in categorieen. Dit zorgt voor de meest relevante weergave van de bestemmingen voor de bezoeker.

Ter inspiratie en aftrap van de Dream campagnes worden de bezoekers geteased met, de door LiveWall ontwikkelde, Destination Match campagne.

Bekijk ook..