KLM

Geslaagde actie 2019

Hang de vlag uit en win 2 droomtickets!

Met KLM's Geslaagde Actie geeft KLM scholieren van de middelbare school de mogelijkheid om niet alleen digitaal de vlag uit te hangen, maar ook om 2 droomtickets te winnen! Na 2 mega succesvolle iteraties in 2017 en 2018, kunnen ook de geslaagden van 2019 dubbel feest vieren.

Reizigers van de toekomst

KLM’s Geslaagde Actie is een campagne met volledige focus op de jeugd, de KLM reizigers van de toekomst. De pagina kent een mobile first focus en bestaat daarnaast voor een groot gedeelte uit video content. Perfect voor de korte spanningsboog van de jonge doelgroep. De KLM Geslaagde Actie focust zich op de jeugd tussen de 16 en 18 jaar oud die net hun diploma hebben gehaald. KLM zet deze doelgroep in het zonnetje en bied de mogelijkheid om met een speels, interactief mobile first design mee te doen met de actie. De pagina komt tot leven door de vele animaties en persoonlijke benadering van de jeugdige doelgroep.  

Campagne flow

LiveWall heeft, in nauwe samenwerking met NEEW, de campagnepagina ontwikkeld. Eindexamenkandidaten kunnen zich aanmelden door virtueel de vlag uit te hangen, door middel van een Google Streetview implementatie. Na het doorlopen van de registratie flow, is er de mogelijkheid om de geplaatste vlag te delen op social media. De geslaagde scholieren maken kans op het bemachtigen van de tickets door hun schooltas op het aangemelde adres aan de vlaggenstok te hangen. KLM gaat in de vroege ochtend nadat de uitslagen bekend zijn geworden op pad om de winnaars te feliciteren met hun tickets en diploma.  

Bekijk ook..