KLM

Great News

Social influencers campagne

Nordics Great News betreft een locale campagne in Noorwegen, Zweden en Denemarken. De opdracht kwam vanuit KLM en de campagne werd gerund door een lokaal communicatiebureau (Klirr). LiveWall heeft het platform gebouwd.
Branding campagne

 

Great News is een branding campagne voor KLM. Het idee is dat het nieuws doorgaans veel negativiteit in zich heeft terwijl er ook elke dag fantastische dingen gebeuren over de hele wereld. KLM wil laten zien dat de wereld een geweldige plek is om te ontdekken en doet dit door drie reporters de hele wereld rond te sturen en te laten ‘bloggen’ op Instagram. Deze posts worden verzameld op de campagnesite.

Campagnepagina

 

De campagnepagina verzamelt automatisch Instagram blogposts van de KLM reporters. Ook slaat  het daarbij de locatie op vanuit waar de post is verstuurd, zodat het mogelijk is om de route te zien die de reporters afleggen. De route wordt weergegeven op een kaart. 

De site zorgt ervoor dat de posts op een aantrekkelijke manier met foto en video worden gepresenteerd. Tot slot voegt het ook nog een button toe op de posts, waarmee tickets naar de bestemming kunnen worden geboekt! 

 

Bekijk ook..