KLM

Lenteborrel

Digitale event activatie

Luchtvaartmaatschappij KLM trakteert traditiegetrouw reisagenten op een gezellige, jaarlijkse Lenteborrel. Het KLM-management en de accountmanagers ontvingen dit jaar ruim 600 gasten, inclusief LiveWall met een personal invite, Weet&Win! LIVE Special Edition Quiz én een aftermovie.

Weet&Win-platform
Maandelijks verzorgt LiveWall de techniek en content van de Weet&Win! Quiz voor reisagenten. Tijdens de Lenteborrel werd het nieuwe Weet&Win-platform gelanceerd met het spelen van een live quiz. Radio 538-DJ Jeroen Nieuwenhuize lanceerde de quiz in stijl als speciale quizmaster.

Weet&Win LIVE Quiz
De Weet&Win Quiz startte met een countdown naar de lancering van het nieuwe Weet&Win-platform. Om deze countdown sneller te laten verlopen, kwam de unieke LiveWall-shaketool goed van pas. Door het publiek te laten schudden met hun telefoons werd de countdown-tijd versneld. Bovendien mochten de beste shakers meespelen met de quiz op het podium. LiveWall maakte een quiz met tien vragen in de huisstijl van KLM en Weet&Win.

Naast de teams op het podium, konden alle gasten in de zaal ook meespelen met de Weet&Win! Quiz. De vragen én uiteindelijk ook de antwoorden werden op groot scherm geprojecteerd, voor ultieme interactie. Prijswinnaars, animaties en een bedankje aan alle bezoekers waren ook op dit scherm te zien.

Invites
Naast het creëeren van een nieuw Weet&Win-platform en de Weet&Win! Quiz, droeg LiveWall ook zorg voor de opmaak en het versturen van een digitale, gepersonaliseerde invite voor alle genodigden. Vóór de KLM Lenteborrel kregen de gasten bovendien een borrel-reminder via SMS. En ook tijdens de borrel werden genodigden via een SMS naar de Weet&Win pagina geleid. 

Video
Naast de quiz, was LiveWall's videoteam 15seconds aanwezig voor een professionele en memorabele aftermovie. Alle reisagenten en genodigden werden een dag later verrast met de aftervideo van een memorabele borrel!

Bekijk ook..