KLM

KLM Open

Golfie

Durf jij het op te nemen tegen de beste golfers van Europa? Tijdens het KLM Open 2017 namen amateurs het op tegen de pro’s met Beat the Pro! Een plaats op de green won je door mee te doen aan de #golfie-campagne die LiveWall in samenwerking met TIGsports realiseerde. 

Beat the Pro
Tijdens het KLM Open mocht een aantal amateurs tegelijk met de pro’s één bal slaan op hole 14: die tot arena werd omgebouwd. De amateurs die hun bal dichter bij de vlag plaatsten dan de pro’s, wonnen twee KLM-vliegtickets naar een bestemming in Europa! In totaal werden er 25 plaatsen via Beat the Pro verloot.

KLM Open
Voorafgaand aan het KLM Open konden golfers met maximaal handicap 18 een ‘Golfie’ maken en delen op social media met hashtag #KLMOpen. Uit de inzenders werd een aantal winnaars gekozen die het mochten opnemen tegen de Tour-spelers.

LiveWall Golfie
LiveWall ontwikkelde de responsive landingspagina voor de Golfie-campagne. Hierop werden alle #golfies verzameld en waren ze natuurlijk makkelijk te delen (en te liken) via social media. De actie leverde honderden selfies en een hoop social arousal op.

KLM
LiveWall en KLM hebben een lange en sterke relatie. Zo verzorgt LiveWall voor KLM de DreamDeals-campagne, werkten we aan de Geslaagde-actie en de KLM-Lenteborrel en aan Pack Your Destination.

Media
Beat the Pro op Golf.nl

Bekijk ook..