Voor KLM ontwikkelde LiveWall een vernieuwde versie van het mobiel concept voor de campagne pagina van de grootste internationale sales campagne ‘Pack&Go’.
Tijdens Pack&GO biedt KLM vluchten aan voor zeer aantrekkelijke prijzen, gedurende een actieperiode van drie weken. Al vanaf de introductie van dit concept was ‘Pack&Go’ een daverend succes. Genoeg reden om voor KLM een vernieuwde versie van de mobile first campagne pagina te ontwikkelen. Op basis van de statistieken van vorig jaar is het concept geoptimaliseerd en zijn er meer mogelijkheden toegevoegd. De optimalisatie resulteerde in een vernieuwende en inspirerende campagne pagina voor KLM.
De vernieuwde campagne pagina heeft voornamelijk het doel om de reiziger te inspireren en kennis te laten maken met nieuwe bestemmingen. Op de pagina wordt iedere bestemming aantrekkelijk weergegeven door middel van unieke content: beelden van bestemmingen over de hele wereld, 360 foto’s van bestemmingen die op beweging reageerden, maar ook City Selfies
Dit alles resulteerde in een strak design met veel nuttige informatie; de perfecte uitnodiging to Pack & Go!