Voor KLM ontwikkelde LiveWall een geheel nieuw mobiel concept voor de campagne pagina van de grootste internationale sales campagne 'Pack&GO.'
Tijdens Pack&GO biedt KLM vluchten aan voor zeer aantrekkelijke prijzen, gedurende een actieperiode van drie weken. Om in te spelen op de verschuiving van traffic naar mobiele devices, was KLM erg benieuwd naar de impact en mogelijkheden om de campagnepagina mobile first te ontwikkelen voor smartphone en tablet. In deze periode heeft KLM de mobiele pagina getest ten opzichte van de standaard webpagina. De huidige website is vooral gericht op verkoop, waarbij de mobiele pagina vooral inspiratie voor reizen moest bieden. De test werd uitgevoerd in drie landen: het Verenigd Koninkrijk (UK), Duitsland en Noorwegen.
Het project resulteerde in een nieuwe, inspiratievolle, mobile first campagne pagina voor KLM. Op de pagina werd iedere bestemming aantrekkelijk weergegeven door middel van unieke content: beelden van bestemmingen over de hele wereld, 360 foto’s van bestemmingen die op beweging reageerden, maar ook City Selfies. Deze selfie video’s zijn gemaakt door fans en klanten van KLM waarbij zij een korte persoonlijke impressie van de stad geven.
Daarnaast waren er mogelijkheden om de pagina te delen via social media kanalen (o.a. Facebook, Twitter en WhatsApp) en via mail, zodat de boeking van een vliegticket gemakkelijk kon worden volbracht op een ander apparaat. Ook was het mogelijk om de bestemmingen snel terug te kunnen vinden en makkelijk onder vrienden en familie te verspreiden.
Dit alles resulteerde in een mobiel zeer mooi weergegeven pagina met rijke content; de ideale uitnodiging om op reis te gaan!