KLM

Reason to travel website

Are you hungry to travel?

Samen met KLM heeft LiveWall de nieuwe campagne-pagina voor Reason to Travel opgezet. Binnen deze campagne wil KLM de meest unieke elementen uit bestemmingen belichten, om zo een specifieke doelgroep aan te spreken.

KLM Surf
Eerder ontwikkelde LiveWall al de KLM Surf website, een platform voor surf-fanaten die op deze site vol foto en video materiaal inspiratie op kunnen doen voor toekomstige surf-trips. 

Campagnes
In navolging van de Surf website, is LiveWall gestart met de Food campagne en de Urban campagne. Binnen de food pagina zie je de meest aansprekende gerechten uit 15 landen. Van de echte macrons van Ladurée in Parijs, tot Vietnamese spring rolls en Peking eend. Uiteraard is alles voorzien van aantrekkelijke visuals en een prachtige campagnevideo.

Urban Campagne
Naast de food campagne, is er een campagne voor de urban steden. Niet de gebaande paden, maar nu juist de onontdekte plekjes.

De campagne is beschikbaar voor meer dan 60 landen.

Bekijk ook..