KLM

Souvenir Challenge

Combineer vijf souvenirs met de juiste bestemmingen en win twee vliegtickets!

Ben jij een doorgewinterde reiziger? Dan ben je misschien klaar voor deze uitdaging! LiveWall heeft voor KLM een toffe Souvenir Challenge ontwikkeld. Op het platform krijgen deelnemers 5 souvenirs gepresenteerd die ze aan de juiste bestemming moeten koppelen. Hierbij maken ze kans op twee vliegtickets voor een bestemming naar keuze!

Test je souvenir kennis
Met deze lead generation campagne wil KLM haar reizigers op een grappige manier aan haar merk verbinden. Via verschillende online touch points worden reizigers naar het platform van de souvenir challenge geleid. Vervolgens worden deelnemers uitgedaagd om hun kennis over souvenirs te testen. In vijf rondes krijgt de deelnemer van de challenge één souvenir en drie locaties gepresenteerd. Wanneer alle souvenirs aan de juiste locatie gekoppeld zijn, maakt de deelnemer kans op twee vliegtickets. Lukt het niet, dan kunnen vrienden natuurlijk ook mee doen om de kans op het winnen van de tickets te vergroten. 

Campaign Designer
De campagne wordt gelanceerd en beheerd via Campaign Designer. Dit is een digitaal content managementsysteem waarin diverse stakeholders en markten samenwerken in het creëren en onderhouden van campagne pagina’s. Dankzij de Campaign Designer is het platform in 16 verschillende landen en talen beschikbaar en worden alle campagnematerialen gefaciliteerd.

Bekijk ook..