House of Sports

Qurrent Energie Doel

Brand activatie tijdens open dag Feyenoord

In samenwerking met House of Sports genereerde LiveWall zichbaarheid voor Qurrent, tijdens de Feyenoord Open Dag 2017.

Qurrent is de nieuwe hoofdsponsor van Feyenoord en wilde graag een actieve bijdrage leveren aan de Open Dag en aan de Feyenoord Foundation.

Qurrent Energie Doel
Alle bezoekers van de Open Dag van Feyenoord konden meespelen met het Qurrent Energie Doel. Door de bal zo hard mogelijk in het doel te schieten, verzamelde je energie voor de Feyenoord Foundation. De snelheid van elk schot werd gemeten in energie wat omgerekend werd naar euro’s. Zo liep de meter gedurende de dag op en werd er een mooi bedrag bij elkaar gespeeld.

Fotoactivatie
Op het moment van schieten werd er een foto genomen. Deze werd vervolgens automatisch van een branded overlay voorzien. De snelheid van het schot werd in de overlay opgenomen, waarna de foto direct per mail naar de deelnemers werd verstuurd. Om meer social engagement rondom de Open Dag te creëren, maakten deelnemers kans op toffe Feyenoordprijzen wanneer ze hun foto op social media deelden. Daarnaast werd de foto op groot scherm aan het publiek getoond. 

Juichmeter
Tijdens de presentatie van nieuwe spelers zetten we ook een juichmeter in. De verschillende tribunezijdes werden uitgedaagd om zo hard mogelijk te juichen.

Resultaten
In totaal werd er € 3.143 opgehaald voor de Feyenoord Foundation. Ruim 600 bezoekers schoten op goal.

 

Bekijk ook..