LiveWall en RTL hebben samen een online campagne ontwikkelt met als doel om awareness te creëren voor de HEMA fotoservice. Voor deze activatie is de RTL-4 titel als platform gebruikt om Nederland te inspireren en te activeren om een HEMA-vakantiealbum te maken van hun mooiste vakantiefoto’s.
Spot de inwoners van Polopos
Voor het onderdeel online en social activatie is een landingspagina ontwikkelt met een HEMA-vakantiealbum van Het Spaanse Dorp. De website bezoekers krijgen bij deze activatie de opdracht om in de foto's van het album op zoek te gaan naar de inwonders die zich verstopt hebben ergens op de foto. Hierbij maken zij uiteindelijk kans op een reischeque van €3000 of één van de vijftig HEMA fotoboeken.
Page flip effect
LiveWall heeft in deze campagne een page flip effect toegevoegd aan het fotoboek van de website. Met dit effect krijgt de gebruiker het gevoel dat hij echt door een boek zit te bladeren. Wat daarnaast erg bijzonder is aan deze campagne is dat LiveWall de landingspagina responsive heeft kunnen bouwen voor desktops, tablets en zelfs voor mobiele apparaten.