RTL Nederland

The Voice of Holland

2018 campagnes en website

Voor The Voice of Holland heeft LiveWall ook dit seizoen weer de website opgezet. Naast de content website zijn er verschillende branded content campagnes voor Vodafone, PLUS, Deezer en HP.

De website van The Voice of Holland is het centrale punt waarop alle online uitingen samenkomen Zo vormt de website, naast de RedRoom app, een belangrijk onderdeel van The Voice of Holland. Daarbij werkt LiveWall samen met RTL en Talpa. 

Voor het nieuwe seizoen heeft LiveWall de website vernieuwd. Uiteraard kun je alles terugvinden over de verschillende talenten en teams, maar zijn er ook verschillende campagnes voor sponsoren ingericht.

Vodafone

The Voice of Holland krijgt een speciale campagne samen met Vodafone. Deze campagne wordt gelanceerd als "The Voice Family". Nu kan iedereen met de hele familie meedoen met The Voice Family! Al deze deelnames zijn terug te vinden in het online format. De families die uiteindelijk door gaan naar de volgende ronde, kunnen meedoen in de finaleronde waarbij het publiek ook kan stemmen. 

Deezer

LiveWall heeft samen met Deezer de muziekpagina opgezet, die verschillende onderdelen kent. Zo is op de muziekpagina alles te vinden van de muziek van The Voice. Je kunt ook direct binnen Deezer luisteren naar de nummers die door deelnemers uitgebracht zijn. Tevens kan er gestemd worden op favoriete nummers.

HP

Voor HP is "The Wall of Memories" opgezet. Dit is een collectie van alle historische fragmenten van The Voice. Je kunt via een Instagram-achtige weergave door de content heen bladeren en de fragmenten direct delen op social media. 

PLUS

De PLUS-campagne draait helemaal om de PLUS gadgets. Dat is een grote winkelvloeractie waarbij men kan sparen voor unieke The Voice of Holland gadgets. 

Bekijk ook..