Gers Pardoel lanceerde in november 2015 zijn nieuwe single 'Zonder jou'. In samenwerking met Sony Music heeft LiveWall Group een campagne platform bedacht waarbinnen de Grote Gers Pardoel Show plaats vond.
Alle fans van Gers Pardoel konden zich weken van te voren registeren via de website. Bezoekers konden vervolgens toegang krijgen tot de online release party door middel van het inloggen met Spotify. Tijdens de livestream werden tevens social media berichten verzameld en weergegeven naast de video stream.
LiveWall Group implementeerde tevens een element welke het mogelijk maakte om real-time vragen te beantwoorden welke in de livestream behandeld werden. Welk gerecht moet Gers proeven? Tegen wie moet Gers sumoworstelen? Hierdoor ontstond op een ludieke wijze interactie tussen de online kijkers en het offline event.
Spotify banners
LiveWall ontwikkelde tevens vier Spotify Homepage Takeover designs. Door middel van deze banners, welke 24 uur voor de start van de campagne werder weergegeven binnen Spotify, werden fans tijdig geinformeerd over de Grote Gers Pardoel Show.