Zorg van de Zaak
Als hoofdsponsor van FC Utrecht is Zorg van de Zaak altijd op zoek naar unieke manieren om meer awareness te creëren rondom het merk. Zo organiseert het ieder jaar de thema week "de week van de werkstress". Een week waarbij stil wordt gestaan bij de stress die mensen ervaren tijdens hun werk. Om meer bewustwording te genereren heeft LiveWall in samenwerking met House of Sports een activatie opgezet waarbij een groep supporters wordt ingezet om de stressniveaus te meten tijdens een voetbalwedstrijd van FC Utrecht.
Stresslevels
Naast de supporters verspreid over de tribunes, krijgen ook voetbaltrainer (en ex FC Utrecht speler) Gert Kruys en grootaandeelhouder FC Utrecht Frans van Seumeren een hartslagmeter om hun pols. Middels een live doorvertaling naar de schermen in het stadion worden de spannings- en stresslevels gedurende de wedstrijd aan de aanwezige supporters getoond.
App en weergave
LiveWall ontwikkelt een app waarbij een hartslag-band gekoppeld is via bluetooth. De gebruiker kan kiezen op welke tribune hij of zij zicht bevindt, zodat er vervolgens een gemiddelde van alle gebruikers op de tribunes getoond kan worden via een groot scherm in het stadion. Bekijk hieronder een voorbeeld van de weergave.
Aftermovie
Bekijk de aftermovie verzorgd door Zorg van de Zaak en House of Sports hierboven.