Swiss Sense

Lifestyle by vtwonen

Tv-commercial en online content

LiveWall heeft voor de nieuwe beddenlijn van Swiss Sense in samenwerking met vtwonen een volledige customer journey opgezet. Hiervoor creëerde LiveWall een verrassende en spraakmakende tv-commercial, die te zien is op alle kanalen van de Nederlandse televisie. Natuurlijk kan de doorvertaling in snappy formats voor de online kanalen hierbij niet ontbreken.

Tv-commercial
Voor de nieuwe beddenlijn van Swiss Sense genaamd Lifestyle by vtwonen, heeft LiveWall het over een compleet ander boeg gegooid.  De tv-commercial is 180 graden anders dan eerdere reclames van Swiss Sense. In de reclame zien we verschillende typen bedcombinaties voorbij komen, passend bij een bepaalde stijl. Zo is er voor de kijker altijd een match met één van de bedden uit de nieuwde beddenlijn. 

Online content
Met de gedachte 'online first' heeft LiveWall een concept bedacht dat ook perfect doorvertaald naar social media. De campagne is dan ook een volledige customer journey gebaseerd op het See-Think-Do-Care model, met voor iedere fase uniek afgestemde content. Uiteindelijk heeft LiveWall ruim 50 uitingen gecreëerd voor Facebook, Instagram en YouTube.  Denk hierbij aan Facebook sliders en carrousels, Instagram Stories ads, Instagram posts en YouTube pre-rolls.  

Billboards
Naast de tv-commercial heeft LiveWall ook verschillende billboards gemaakt en is de campagne zelfs ingezet op de Belgische, Duitse en Oostenrijkse markt.

Bekijk ook..