Data analyse

Data analyse

LiveWall maakt het mogelijk om inzicht in je social data te krijgen. Zo meet je of je bijvoorbeeld de juiste doelgroep aanspreekt. Met A/B-testen kijken we of er bijgestuurd moet worden om de conversie van de website te optimaliseren.

Neem contact op

A/B-testen

"Meten is weten": misschien een cliché, maar daardoor zeker niet minder waar. Keuzes in het design, de content of in de manier van aanspreken, zijn niet impulsief gemaakt maar berusten op onderzoek. LiveWall biedt daarom de mogelijkheid om verschillende versies van bijvoorbeeld advertenties, websites en video's te maken. Met behulp van analysetools bepalen we vervolgens welke optie het beste werkt voor welke doelgroep. Loopt er een campagne? Door het monitoren van de resultaten sturen we bij waar nodig en maken we iedere interactie met de doelgroep meetbaar.

Populariteit en loyaliteit

Een gebruikersanalyse geeft goed inzicht in de populariteit van je website, brand of product. Speel handig in op facetten en aspecten die het goed doen bij de doelgroep. Creëer naast populariteit ook loyaliteit. Er hoeft niet langer gegist te worden naar de vraag waar jouw doelgroep naar zoekt.

Google Analytics & Tagmanager

Met behulp van Google Tagmanager integreren we je website volledig in onze metingen voor AdWords, Analytics en andere analyse-tools. Daarnaast doen we een hands-on usability en accesebility-check, gericht op de richtlijnen van webtoegankelijkheid.

Gerelateerde cases

Onze diensten