Digitale Event-activaties en Interactie

Niets maakt meer indruk dan een live event. LiveWall heeft een ruime ervaring in het opzetten van digitale merkactivaties of brand activations op evenementen, waarbij online, digital en offline samenkomen.  Denk aan een interactieve quiz met toeschouwers in een stadion, live meezingen in een grote Coca Cola Jukebox, of een verfkanon dat door Twitterberichten wordt aangestuurd: niets is te gek. 

Neem contact op

Merkactivaties

Jouw mer op een event hoort spraakmakende te zijn. Daarom combineren wij altijd de meeste nieuwe, creatieve ideeën met het juiste digitale kanaal. Zo kun je denken aan een retro game voor Q-music, aangestuurd met een surfplank; een levensgrote Coca-Cola Jukebox in de Ziggo Dome, of een bench press challenge met ranglijst en GIF generator voor Body&Fit. 

Interactie tijdens events

LiveWall startte ooit met de LiveWall tool: hiermee is het mogelijk om social media-berichten live weer te geven op schermen tijdens een event. Het publiek de controle geven, is iets wat we altijd hebben vastgehouden. We ontwikkelen tools voor interactie, zoals de LiveWall tool en PresentersWall.  Maar ook oplossingen op maat, zoals live stemmen op je favoriete nummer tijdens schaatswedstrijden met KPN.

Gerelateerde cases

Onze diensten